Synttäri-, mummola- ja perhevuorot

Jumppahallille voi varata omia vuoroja pitkin vuotta aina, kun hallissa on tilaa. Koulujen syys- ja kevätkaudella tämä käsittää lähinnä viikonloput ja lomat. Varattavissa on perhe-, synttäri- ja mummolavuoroja.

Perhevuoron pituus on 1 1/2 tuntia, hinta kausimaksun maksaneilla on 20 € / perhe, muut 30 € /perhe. Samalle vuorolle enintään kolme tuttavaperhettä.

Synttärivuoron pituus on 2 tuntia (+ 1/2 tuntia valmisteluaikaa ja 1/2 tuntia loppusiivousaikaa), hinta kausimaksun maksaneilla 80 €, muut 100 €

Mummolavuoron pituus on 1 1/2 tuntia, vuoronhinta 30€. Yhden mummon kaikki jälkeläiset sopivat mainiosti samaan vuoroon. Mummo voi tulla mukaan tai ottaa hetken vapaata. Lomien aikaan Jumppahallilla on vieraita eri puolilta Suomea. Juuret ovat kuitenkin Keuruulla ja mummola on tärkeä paikka. Lomien aikaan jumppahallin ajoittain täyttyy mummolassa vierailevista perheistä: perhevuorot muuttuvat mummolavuoroiksi. Myös mökkiläiset voivat varata vuoron samalla hinnalla!

Tee varauspyyntö sähköpostilla: info@keurusjumppa.fi. (Huom. uusi sähköposti). Jos samaan vuoroon tulee useita varauksia, se osoitetaan ensimmäiselle varaajalle ja seuraaville ehdotetaan muuta aikaa. Kirjoitathan varauspyyntöön myös puhelinnumerosi!

Vuoroilla tulee noudattaa AVI:n ohjeita sisäliikuntatiloista sekä seuran ohjeita jumppahallin käytöstä. Käy kurkkaamassa säännöt täältä  ennen jumppahallille menoa!

Vapaita vuoroja voi katsoa kaupungin Juliusvaraus.fi sivuilta kohdasta Keurusjumppa sali.

Julius varausjärjestelmä

Tiedustelut 040 7377271 (Numerossa on soiton siirto, jos emme ole hallilla)

Huom: Vuoro maksetaan, kun varaus vahvistetaan!

Keurusjumpan tilinumero: FI56 4762 0010 0794 81