Ajankohtaiset

Keurusjumppa- Vuoden lasten liikuttaja

Keurusjumppa sai kunnian osallistua 26.2.2024 Jyväskylän Laajavuoressa järjestettyyn Keski-Suomen urheilugaalaan!

Keski-Suomen Liikunta ry:n nimeämä palkitsemistyöryhmä valitsee vuosittain vuoden keskisuomalaisen urheilijan sekä palkitsee Keski-Suomen Urheilugaalassa myös muita urheilun ja liikunnan sektorilla kunnostautuneita henkilöitä sekä urheiluseuroja. Valintojen kohteena olivat vuoden 2023 keskisuomalaiset menestyjät.

Vuoden lasten liikuttaja: Keurusjumppa ry

Perustelut: Keurusjumppa on rakentanut keskeiselle paikalle kaupunkia jumppahallin. Halli on jo vuosien ajan tarjonnut erinomaiset puitteet kehohallinnan ja perusliikuntataitojen opetteluun sekä myös vaativimpien telinevoimistelutaitojen harjoitteluun. Keurusjumpan tarjoamat hyvät olosuhteet, päiväkotien ja koulujen henkilökunnalle järjestämät koulutukset sekä seuran organisoimat tapahtumat mahdollistavat jokaisen keuruulaisen tytön ja pojan kehittää motorisia taitojaan. Taitoja, jotka luovat perustaa elinikäiselle liikunnalliselle elämäntavalle. Voisikin todeta, että vastaavanlaisia olosuhteita, toimintaa ja osaamista tarvitaan kaikissa Suomen kunnissa.

Iso kiitos kuuluu seuramme ohjaajille ja Erkille! Kiitos myös seuran jumppareille ja hallin käyttäjille!

Kevätkausi

Kevätkausi alkaa 8.1.2024. Jumpat jatkuvat syksyn aikatauluissa ja ryhmiin ei tarvitse uudelleen ilmoittautua, jos oli mukana toiminnassa jo syyskaudella.

Tässä kevään tiedote, klikkaa kuvasta tai avaa  linkki.

Kevättiedote ja lasku 2024

TeamGym kisat

Kisakausi 2023-2024

Firele joukkue osallistui syksyllä 2023 kahteen 1.luokan kilpailuihin, joista molemmista sijoitus 4.sijalle. Ensimmäiset kisat kisattiin (HIFK gymnastics) Helsingissä, Liikuntamyllyssä 29.10, sieltä sijoitus 4.sijalle pistein 28,125 vain 0,25 pistettä 3.sijaan. Trampetilta kisojen parhaimmat pisteet 10,250.

1.sija JyVo-79 Tauturit 30,750
2. sija Fliku-82 Freya 28,700
3.sija TV Amethyst 28,250

11.11.2023 kisattiin toiset kisat (Fliku-82) Helsingissä, Likuntamyllyssä. Sieltä sijoitus myös 4.sijalle pistein 29,375. Voltiiradalta kisojen toiseksi parhaimmat pisteet ja volttiradalta kolmanneksi parhaimmat!

1.sija JyVo-79 Tauturit 32,200
2.sija sija TV Amethyst 30,985
3.sija Fliku-82 Freya 30,010

Valmentajien kommentit:

" Hienoa suorittamista joukkueen uudella kokoonpanolla!"

" Pienestä jäi kiinni ja hieman jäi harmittamaan, mutta saa olla tyytyväinen volttiradan pisteisiin!"

" Tästä on hyvä jatkaa kohti kevään kisoja!" - Vilma ja Tiiju